• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر کیلان:

تغییر و تحولات شهر کیلان با همدلی و هم‌افزایی محقق می‌شود/ ۲۰ میلیارد اعتبار استانی پروژه بلوار کردر که نقداً به حساب شهرداری واریز شده بود، با عدم تخصیص برگشت خورد

  • کد خبر : 800
  • 27 اسفند 1401 - 16:22
تغییر و تحولات شهر کیلان با همدلی و هم‌افزایی محقق می‌شود/ ۲۰ میلیارد اعتبار استانی پروژه بلوار کردر که نقداً به حساب شهرداری واریز شده بود، با عدم تخصیص برگشت خورد
رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: تغییر و تحولات شهر کیلان با همدلی و هم‌افزایی محقق می‌شود؛ ۲۰ میلیارد اعتبار استانی پروژه بلوار کردر که نقداً به حساب شهرداری واریز شده بود، با عدم تخصیص برگشت خورد.

به گزارش پایگاه خبری کیلان نیوز، به مناسبت روز شهردار و‌ آخرین روز کاری در سال ۱۴۰۱، اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مسئولین دوایر شهرداری با عارف طهماسب‌کاظمی، سرپرست شهرداری کیلان دیدار نمودند.

اعضای شورای شهر در این دیدار اظهار داشتند: سالروز شهادت سردارنام آور اسلام شهید مهدی باکری به عنوان روزشهردار نامگذاری گردیده و این فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک، از زحمات و تلاش‌های سرپرست شهرداری و همه مدیرانی که در عرصه جهادی و انقلابی خدماتی شبانه‌روزی دارند، تقدیر و تجلیل شود.

در پایان، با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های چند ماهه اخیر طهماسب‌کاظمی سرپرست شهرداری کیلان تجلیل به عمل آمد.

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در آخرین نشست اعضای شورای اسلامی شهر با پرسنل شهرداری کیلان در سال ۱۴۰۱ که به مناسبت سالروز شهادت بسیجی شهید مهندس مهدی باکری و روز شهردار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری، از زحمات و تلاش‌های یکساله پرسنل شهرداری کیلان قدردانی کرد.

وی تفییر و تحول شرایط در شهر کیلان را حاصل توکل به خداوند متعال ، همدلی و هم‌افزایی مدیریت شهری و ثمره خدای خیر مردم دانست و گفت: با تغییر شرایط طی چند ماهه اخیر، شاهد افزایش رضایت شهروندان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با اشاره به مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در مدیریت شهری افزود: زمستان دو‌ سال گذشته، فرماندار وقت شهرستان هنگام بارش برف به صورت سرزده به کیلان آمد و از عملکرد آن موقع شهرداری به شدت اعتراض کرده بود.

آقاجان‌احمدی ادامه داد: اما امسال در بارش‌های زمستان، به گواه همه مردم و مسئولان شهرستانی، کیلان نخستین شهر در ارتباط با نحوه خدمات‌رسانی و فعالیت ستاد برف‌روبی در منطقه بود.

وی تصریح کرد: این شهرداری، همانی است که دو‌ سال قبل بابت اجرای پروژه احداث بلوار کردر بیست میلیارد ریال اعتبار نقد از طرف سازمان برنامه و بودجه استان تهران به حسابش می‌آید، اما چون نتوانستند پروژه را اجرا کنند، اعتبار از حساب شهرداری، برگشت داده شد‌.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان اضافه کرد: این در حالی است که اعتبار بیست میلیارد ریالی در آن زمان، بیشتر از هزینه مورد نیاز برای اجرای پروژه بلوار کردر بود.

آقاجان‌احمدی بیان کرد: اما امسال توانستیم با یاری خداوند متعال ، با همدلی و هم‌افزایی و با استفاده از منابع داخلی شهرداری کیلان، پروژه بلوار کردر و چند پروژه مهم دیگر که از مطالبات به جای مانده و بحق چند ساله اهالی بود را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به تغییرات و برنامه‌های تدوین شده در بودجه سال ۱۴۰۲، تازه در ابتدای مسیر در جهت توسعه پایدار هستیم و باید این مسیر را با کیفیت و سرعت بیشتری ادامه دهیم تا کیلان به جایگاه واقعی خودش دست یابد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=800

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.