• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

بهسازی و آراستگی ۱۲۵ مسجد شمال شرق تهران در آستانه ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 419
  • 11 اردیبهشت 1398 - 19:17
بهسازی و آراستگی ۱۲۵ مسجد شمال شرق تهران در آستانه ماه مبارک رمضان
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت: برای استقبال هرچه شایسته تر از ماه مبارک رمضان بیش از یکصد مسجد شمال شرق تهران مناسب سازی، رنگ آمیزی و غبارروبی شد.

پیمان پورنصر با اعلام این خبر گفت: مساجد همواره به عنوان  مهم‌ترین پایگاه حضور و مشارکت شهروندان در عرصه های اجتماعی به شمار می رود؛ از این رو رسیدگی به این مکان مقدس به خصوص در ایام خاص مذهبی یکی از اولویت های مدیریت شهری به حساب می آید.

وی افزود: از این جهت در آستانه ماه مبارک رمضان یکصد و بیست و پنج مسجد مناسب سازی، دیواره ها و نماهای مساجد شستشو و در صورت نیاز مرمت و رنگ آمیزی شد.

پورنصر با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: رسیدگی به نواقص و کمبودهای نورپردازی و روشنایی های مساجد، لایروبی معابر و کوچه های اطراف مساجد و حذف زواید فیزیکی که برای نمازگزاران می توانست مانع و مشکل ایجاد کند، از دیگر اقداماتی است که در آستانه ماه مبارک رمضان انجام گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار گفت: وجود جانوران موذی در معابر و انهار یکی از مشکلات همیشگی است که در این طرح با انسداد منافذ غیرفعال، توزیع تله های چسبی و نصب دریچه در نقاط آلوده اطراف مساجد، تکایا و هیات های مذهبی در جهت کاهش این مشکل اقدام شد.

پورنصر در پایان افزود: از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به غبارروبی، عطر‌افشانی و فضاسازی محیطی، شستشوی فرش‌ها، نظافت عمومی، رسیدگی به سرویس های بهداشتی، تعمیرات مورد نیاز و نصب بنر اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=419

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.