• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
همزمان با اعیاد شعبانیه انجام شد؛

افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در شهر کیلان+ تصاویر

  • کد خبر : 1180
  • 28 بهمن 1402 - 22:29
افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در شهر کیلان+ تصاویر
پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در شهر کیلان افتتاح شد.

همزمان با اعیاد شعبانیه پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند در شهر کیلان افتتاح و بهره‌برداری شد.

در این مراسم، فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، شاهرخ رامین سرپرست مجتمع دارویی جمعیت هلال‌احمر، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، طاهری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، حجت‌الاسلام مسعودی امام جماعت شهر کیلان، سروان حیدری رئیس کلانتری شهر کیلان، سروان عبدلی جانشین کلانتری شهر کیلان و … حضور داشتند.

رفع برخی از نقاط حادثه‌‌خیز جاده‌ای شهرستان دماوند از ابتدای کار دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت/ احداث پد هلیکوپتر در نقطه حادثه خیز محور آبسرد – کیلان به استان سمنان

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده ای شهر کیلان، اظهار داشت: برخی نقاط در شهرستان دماوند حادثه خیر هستند که این مهم را در ابتدای کار دولت در دستور کار قرار دادیم تا اقدامات مثبتی در زمینه امدادی و خدماتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به شهرستان دماوند، ایشان در مصوبات شورای اداری به اهمیت رفع نقاط حادثه خیر تاکید کردند که یکی از این نقاط حادثه خیز منطقه محور آبسرد، ساران به استان سمنان می باشد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در صورت وقوع حادثه در این محور، یکی از موضوعات مهم احداث پد هلیکوپتر و انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی در زمان کوتاه بود که این مهم با همت مسئولان شهری و شهرستانی انجام شد و همچنین احداث پایگاه امداد و نجات که امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

 

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=1180

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.