• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
در بازدید مسئولان شهر کیلان مطرح شد؛

لزوم ارتقای کیفیت و پرهیز از اسراف در پروژه‌های عمرانی شهر کیلان/ بهبود وضعیت سیما و منظر شهری اولویت مدیریت شهری در سال جدید

  • کد خبر : 836
  • 19 فروردین 1402 - 13:48
لزوم ارتقای کیفیت و پرهیز از اسراف در پروژه‌های عمرانی شهر کیلان/ بهبود وضعیت سیما و منظر شهری اولویت مدیریت شهری در سال جدید
رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بر لزوم ارتقای کیفیت و پرهیز از اسراف در پروژه‌های عمرانی شهر کیلان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیلان نیوز، پیمان آقاجان احمدی به همراه سرپرست و مسئول واحد عمران شهرداری از برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری بازدید کردند.

نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون عمران ضمن اعلام رضایت شورای شهر بابت جریان داشتن پروژه های عمرانی گفت: اینکه در همه سطح شهر نشانه‌ای از کار و فعالیت به چشم می‌خورد، خوشحال کننده است، اما این تنها بخشی از انجام وظیفه است؛ باید دقت کنیم اقدامات بر اساس نیاز شهر و اولویت‌بندی با توجه به خواست مردم و به لحاظ کیفی در بهترین سطح باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: شهرداری به عنوان بازوی اجرایی و مجری برنامه‌های شورای شهر، اساس کار را بر خواست و رضایت مردم قرار دهد تا چرخه تصمیم گیری و رضایتمندی مردم تکمیل گردد.

وی بیان کرد: ریال به ریال اعتبارات شهرداری امانت مردم و بیت المال است؛ بنابراین دقت حداکثری در نحوه هزینه کرد و جلوگیری از هرگونه اسراف باید با حساسیت لازم دائماً در نظر باشد.

آقاجان احمدی گفت: خوشبختانه با دقت عمل جاری شاهد ارتقاء کیفیت در انجام پروژه ها هستیم و با بازدیدهای مستمر ضمن حفظ، به ارتقاء دائمی کیفیت هم تاُکید داریم.

آقاجان احمدی بهبود وضعیت سیما و منظر شهری را یکی از اولویت های مدیریت شهری در سال جدید دانست و تصریح کرد: توریست پذیر بودن شهر کیلان یک امتیاز ویژه است که باید قدر این پتانسیل را دانسته و برای ارتقای آن برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=836

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.