• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
سرپرست شهرداری کیلان تأکید کرد؛

ضرورت توسعه فضای سبز شهری در کیلان

  • کد خبر : 553
  • 28 شهریور 1401 - 14:11
ضرورت توسعه فضای سبز شهری در کیلان
سرپرست شهرداری کیلان گفت: توسعه عرصه‌های سبز و تلطیف سیما و منظر شهری از جمله وظایف ضروری و غیرقابل انکار شهرداری‌ها در پرداختن به شهری پویا و چشم‌نواز است.

به گزارش پایگاه خبری کیلان نیوز، عارف طهماسب‌کاظمی، سرپرست شهرداری کیلان ظهر امروز به همراه مسئول واحد خدمات شهری و فضای سبز، از باغستان زیتون و گلخانه شهرداری کیلان بازدید کرد.

سرپرست شهرداری کیلان در این بازدید، ضمن بررسی روند فعالیت‌های کشت و توسعه انواع گل‌های فصل و درختان، دستورات مقتضی جهت توسعه و بهبود روند واحد فضای سبز در سطح شهر کیلان صادر نمود.

طهماسب‌کاظمی در همین زمینه گفت: توسعه عرصه‌های سبز و تلطیف سیما و منظر شهری از جمله وظایف ضروری و غیرقابل انکار شهرداری‌ها در پرداختن به شهری پویا و چشم‌نواز است.

وی افزود: به همین منظور رویکرد بخش‌های مختلف برای خودکفایی در تولید انواع گونه‌های گیاهی با پیشرفت مطلوبی صورت گرفته است که نقش پر رنگی در کاهش هزینه‌های چشمگیر برای خرید گل و گیاه و سرسبزی بیش از گذشته شهر را جلوه می‌نماید.

سرپرست شهرداری کیلافضن اضافه کرد: از زحمات کارگران خدوم شهرداری به‌ویژه نیروهای فضای سبز که در سرما و گرما جهت کمک به رفاه مردم همواره در حال تلاش برای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=553

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.