به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، با انتشار خبری مبنی بر افت کیفیت خدمات رسانی شهرداری کیلان در سطح شهر آقاجان احمدی گفت: از چند ماه قبل با بازدیدهایی که شخصاً از سطح شهر داشتم کیفیت خدمات شهری را مناسب و منطبق با قرارداد تنظیمی ندانسته و با پرداختن به ایرادات قرارداد شرکت پیمانکار خدمات شهری و نحوه فعالیت، به لزوم ارتقاء سطح خدمات در این راستا اشاره داشته و متعاقب آن اطلاعیه هایی با درخواست نظارت همگانی انتشار عمومی شد.
وی افزود: در همان مقطع علاوه بر تقسیم شهر به پنج پهنه جهت واگذاری نظارت هر پهنه به یکی از اعضاء محترم شورای شهر، از عموم شهروندان شریف هم تمنا داشتیم هرگونه کوتاهی و یا نیاز به اقدام را از طریق خط ارتباط مردمی شورای شهر اطلاع رسانی نمایند.
آقاجان احمدی در ادامه گفت: طی چند روز گذشته با اسکان جمعیت بیشتر در شهر نیاز به خدمات شهری هم بیشتر بوده و شخصاً با بازدیدهای روزانه در سطح شهر در جریان مسائل قرار داشتم. درست در چنین شرایطی خودروی حمل زباله دچار نقص فنی شد که تعمیر آن در تعطیلات کار آسانی نبود و این امر سختی کار را برای واحد خدمات دو چندان کرد. ایرادات ناوگان خودرویی شهرداری هم نقصی بزرگ است؛ در ابتدای دوره ششم تعمیرات اساسی ناوگان را داشتیم اما نیاز به تعمیرات مجدد مشاهده می شود.
ارائه خدمات به شهروندان شریف وظیفه ایست که با هیچ دلیلی نمی توان پایین بودن کیفیت آن را توجیح نمود. مشکل خدمات شهری هم موضوع جدیدی نیست و مشکلات خاص خود و به خصوص نحوه تنظیم قرارداد جاری را دارد. اما شخصاً گواه و معتقدم پرسنل زحمتکش واحد خدمات در ایام تعطیلاتی که گذشت واقعاً حداکثر تلاش خود را به کار گرفتند؛ لذا ضمن تشکر از واحد خدمات شهری که این چند روز در سخت ترین شرایط ممکن، پایه کار بودند؛ بابت هرگونه افت احتمالی خدمات از محضر همشهریان گرانقدرم عرض پوزش دارم.
رییس شورای شهر کیلان در پایان گفت: مطالبی که در رابطه با خدمات شهری و موضوع پیمانکار مربوطه قبلا منتشر شده بود؛ جهت استحضار شهروندان عزیز مجدد باز نشر می شود ضمناً علاوه بر سایر راههای اعلامی جهت پیگیری و رفع مشکلات احتمالی، در طول شبانه روز از طریق شماره ۰۹۱۲۸۴۸۰۸۵۵ با افتخار در خدمت همشهریان گرانقدر خواهم بود.