• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
با حضور اعضای شورای شهر انجام شد؛

بررسی مشکلات متعدد محله کردر شهر کیلان؛ از وجود معضلات فاضلاب تا لزوم تغییر وضعیت پارک آبشار و مبارزه با زمین‌خواری و ساخت و ساز غیرمجاز

  • کد خبر : 1056
  • 26 آبان 1402 - 14:22
بررسی مشکلات متعدد محله کردر شهر کیلان؛ از وجود معضلات فاضلاب تا لزوم تغییر وضعیت پارک آبشار و مبارزه با زمین‌خواری و ساخت و ساز غیرمجاز
مشکلات متعدد محله کردر شهر کیلان مورد بررسی قرار گرفت.

عصر پنجشنبه پیمان آقاجان احمدی از محله کردر و موارد مصداقی که اهالی محترم اعلام کرده بودند بازدید کرد و سپس بر اساس برنامه اعلامی و به منظور دیدار مردمی در مسجد صاحب الزمان (عج) حاضر شد.

پس از نماز مغرب و عشاء که به امامت حجت الاسلام مسعودی امام جماعت مسجد جامع کیلان اقامه گردید؛ اهالی محترم کردر در فضایی صمیمی به بیان مسائل و مشکلات محله کردر پرداخته و ضمن آن عموماً به تفاوت مثبت این دوره مدیریت شهری اشاره نمودند.

توجه بیشتر به محله کردر به عنوان یکی از ورودی‌های کیلان، مشکلات فاضلاب، طرح تفصیلی، مرمت مسجد و حمام، آب شرب و کشاورزی، لزوم اجرای طرح‌های حمایتی مسکن برای اهالی به خصوص جوانان، لزوم تغییر وضعیت پارک آبشار و رستوران آن، لزوم مبارزه با زمین خواری و ساخت و ساز غیر مجاز، تشدید جمع آوری سگ های بلاصاحب، مشکلات مربوط به تاکسیرانی، الکترونیکی شدن خدمات ادارات، جابجایی برخی تیرهای برق ، در نظر گرفتن مکانی برای دامداران در حریم شهر و رفع مشکلات این قشر، نامگذاری کوچه‌ها، تسریع در اجرای فاز دوم بلوار کردر و میدان، مرمت آسفالت و اصلاح روشنایی معابر و… از جمله موارد مورد نظر اهالی شریف بود.

پیگیری احداث محور گردشگری و تفریحی در کوه‌های شرقی حد فاصل شهرداری تا محله کردر شهر کیلان/ محور امام علی (ع) اصلاً مسیر عبور خودرو نیست

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در دیدار با اهالی محله کردر ضمن تشکر از حضور و میهمان نوازی اهالی خوب محله کردر، حضور دانشگاه فرهنگیان در شهر کیلان را به همه شهروندان تبریک گفت.

آقاجان احمدی حضور دانشگاه در کیلان را امری مهم دانست و از همه بزرگوارانی که جهت تحقق این امر تلاش کردند تشکر کرد.

وی افزود: ما مشکلات زیادی داریم که باید با توکل به خداوند در کنار هم برای رفع آنها تلاش کنیم و خدا را هم شاکر باشیم که علیرغم مشکلات موجود اهالی عزیز معتقد هستند شرایط امروز شهر نسبت به دو سال قبل بهتر شده و قطعاً بهتر هم خواهد شد.

رئیس شورای شهر کیلان ادامه داد: گفتگو، انتقاد و بیان مشکلات با ارائه راهکارهای پیشنهادی کمک شایانی به رفع مشکلات خواهد کرد، اما اینکه فقط به چرا چرا گفتن اکتفا کنیم، دردی دوا نمی‌شود باید به امکان قانونی و ارائه راهکار هم توجه داشته باشیم و صد البته در این میان حواسمان باشد که برخی به عمد و با سیاه نمایی بنا دارند چهره متفاوتی از وضعیت کلی ارائه داده و در جامعه بذر نا امیدی بکارند.

وی با اشاره به قوانین و شرح وظایف شورای شهر، توضیحات لازم در رابطه با موضوعات اعلامی را ارائه و پس از هماهنگی جهت پیگیری برخی موارد، قرار داشتن یکی از ورودی‌های محور امام علی(ع) در محله کردر را خبر خوبی برای اهالی محترم این محل دانست و گفت: این به واقع می تواند امتیاز مهمی باشد و در اینجا برای اولین بار اعلام می کنیم که محل در نظر گرفته شده جهت احداث این محور مهم راُس کوه‌های شرقی شهر حد فاصل شهرداری تا محله کردر است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان خاطرنشان کرد: این محور که فعلاً پیگیر اخذ مجوزات قانونی آن هستیم، چنانچه بتواند از این مرحله عبور نماید، قطعاً تاُثیر قابل توجهی در اقتصاد شهر و شهروندان خواهد داشت.

آقاجان‌احمدی تصریح کرد: این محور اصلاً مسیر عبور خودرو نبوده و یک محور فرهنگی، ورزشی، تفریحی، اقامتی خواهد بود که پس از آماده‌سازی محور پیاده‌روی اصلی می‌تواند سایر موارد را در حاشیه خود جای دهد؛ پیاده روی در این محور با توجه به اقدامات ارزشمند شهرداری کیلان در حال حاضر ممکن شده و یقیناً در صورت مراجعه و توجه به چشم انداز و سایر پتانسیل‌ها اشراف به تاثیرگذاری آن بسیار بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح فاز اول این محور با نهایت دقت به حفظ طبیعت به همراه پیش‌بینی‌های مالی و اعتباری و روش احداث آماده شده و گام به گام با اخذ مجوزات قانونی اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=1056

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.