• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس شورای شهر کیلان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام اولیه تشکیل تعاونی مسکن در شهر کیلان/ برای عضویت هیچ وجهی دریافت نمی‌شود

  • کد خبر : 830
  • 11 فروردین 1402 - 13:41
آغاز ثبت‌نام اولیه تشکیل تعاونی مسکن در شهر کیلان/ برای عضویت هیچ وجهی دریافت نمی‌شود
رئیس شورای شهر کیلان از آغاز ثبت‌نام اولیه تشکیل تعاونی مسکن در شهر کیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیلان نیوز، پیمان آقاجان احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با پوزش از تاُخیر در اطلاع رسانی بابت وعده داده شده در رابطه با عیدی شورای اسلامی شهر به شهروندان عزیز و گرانقدر گفت: به منظور پیروی از منویات رهبر فرزانه و عزیز انقلاب در راستای امیدآفرینی در جامعه و کار جهادی برای رفع مشکلات مردم، همراهی با دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی که با نگاهی ویژه در مقوله مسکن اقدامات ارزنده‌ای را در دستور کار دارد، اهمیت موضوع مسکن به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی جامعه و نیازهای اولیه برای تشکیل خانواده و یا داشتن یک زندگی آرام، همچنین عدم اقدام لازم در این زمینه در سنوات قبل در شهر کیلان، تأثیر مثبت مسکن و سکونت حاصل در رفع مشکلات جمعیتى و ایجاد رونق اقتصادی در شهر و درخواست های مکرر شهروندان عزیز، اقدام و تشویق جهت تشکیل تعاونی مسکن با شرایط ویژه در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، بر اساس مفاد بند ۷ ماده ۸۰ قانون شوراها، با توکل به خداوند متعال، مرحله ثبت نام اولیه طرح تشکیل تعاونی مسکن مورد نظر شورای شهر را آغاز می‌نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: این موضوع از ابتدای دوره و در جلسات مختلف با مباحث قابل توجه پیگیری شده است؛ این طرح به هیچ عنوان به تعاونی‌های موجود ربط نداشته و مواردی همچون بومی بودن، تعهد به سکونت، تعهد به عدم هرگونه واگذاری به غیر حتی در قالب وکالت یا اجاره، از پیش شرط های غیر قابل تغییر آن است.

جزئیات بیشتر از ثبت‌نام اولیه تشکیل تعاونی مسکن در شهر کیلان

آقاجان‌احمدی تصریح کرد: ثبت نام اولیه هیچ محدودیتی ندارد، اما قطعاً در تأیید عضویت پیش شرط ها ملاک انتخاب هستند. برای عضویت در این طرح هیچ وجهی دریافت نخواهد شد؛ در مقابل حقی هم ایجاد نمی‌شود.

وی بیان کرد: در صورت اقدام منطبق با قانون و بر مبنای برنامه تنظیمی، احتمال عدم نتیجه‌گیری این طرح نزدیک به صفر است، اما از آنجائیکه فرض محال، محال نیست، چنانچه خدای ناکرده نتایج مورد انتظار حاصل نگردد، با توجه به جمیع جهات نکته‌ای برای اعتراض وجود نخواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تاکید کرد: همانگونه که در جلسه حسینیه کوهان هم اشاره شد، بنا داریم در کنار همدیگر از فرصت‌ها و مزایای ارزشمند گنجانده شده در قوانین برای بهبود شرایط بهره گرفته و با کار بیشتر حرکت به سمت توسعه پایدار ، افزایش رضایت و امید در جامعه را تمرین کنیم که البته در صورت اقدام صحیح و قانونی حتماً منتفع خواهیم شد.

آقاجان‌احمدی ادامه داد: روش مورد نظر شورای شهر احداث مجتمع آپارتمانی است؛ بنابراین پس از طی فرآیند قانونی با در اختیار داشتن حداقل عرصه ملکی می توان این طرح را اجرایی کرد که در آن مرحله همزمان فاز احداث پروژه و پرداخت مالی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: تعداد متقاضیان نهایی واجد شرایط در نحوه اقدامات بعدی تاُثیرگذار بوده و ریز برنامه‌ها هم توسط اعضاء تعاونی و بر اساس روش‌های قانونی مشخص خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان خاطرنشان کرد: شورای شهر امروز به عنوان تسهیلگر و مشوق برای تشکیل شدن این تعاونی گام برداشته از همه توان و پتانسیل خود هم برای کمک به تحقق اهداف استفاده می‌کند و در آینده هم به عنوان ناظر و حامی در کنار اعضاء حضور خواهد داشت.

آقاجان‌احمدی افزود: به منظور ثبت‌نام اولیه متقاضیان محترم با در نظر گرفتن پیش شرط ها، نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه خویش را تا بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ از طریق پیامک و یا پیام رسان ایتا به شماره ارتباط مردمی شورای اسلامی شهر ارسال نمایند.

📞 ۰۹۱۰۸۳۶۳۶۵۶

وی گفت: با اتمام مرحله ثبت‌نام اولیه اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت برگزاری انتخابات هیئت موُسس و … انجام خواهد شد و امیدواریم به برکت ماه پر فضیلتی که در آن قرار داریم با یاری ویژه خداوند شاهد بهترین سرانجام برای این طرح باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kilannews.ir/?p=830

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.